After the last cigarette


bild från Le smoking


Lite konstig vecka, har gått upp och ned. Idag hade jag kulturhistorieprov och det gick faktiskt oväntat bra, tror jag får VG. Fast man kan ju såklart inte hoppas för mycket.

Hittade min gamla skjorta förövrigt, som jag köpte på ett lager i Strömstad (vid mitt sommarland) som jag drog på mig precis. Det är en killskjorta, men den är snygg så varför inte haha.

Ska försöka få med pappa till Frölunda Torg sen och köpa nya strumpbyxor, underpantieees, schampo etc = nödvändiga saker

Imorgon är det sommarinvigning på Kontiki och det kommer bli sjukt mysigt! Valborg blir det vin i Vasaparken med massa folk och sen dra vidare till jazzhuset, jag peppar! Sjukt mysigt!

kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0