Free Fallin

Hejhejhej, det var allt ett tag sedan jag skrev.. men jag har mina parioder och ibland orkar jag faktiskt inte uppdatera haha.
Teneriffa var finfint, laddar upp bilderna en dag när jag orkar. Just idag är jag bakis (vaknade sjukt sent med, ooops!) men kvällen ska spenderas med gamla vänner jag inte sett på länge och det blir finfint! Har saknat dom men inte orkat ringa och nu kände jag att det kanske är dags asso!
Och anledningen till att jag plötsligt börjar umgås med alla gamla vänner igen beror väl på att det har blivit lite knivigt mellan mig och min bästa vän Anna på sistone, men känns löjligt att skriva allt om det just nu, precis här, när jag istället kan äta påsklunch och ta en promenad med min hund och kunna tänka på annat, bra saker. Jag vet inte, om någon har frågat vad som har hänt har jag inte orkat förklara, det känns som att problemet har satt sig i hela huvudet, som ett virus och jag kan inte få bort det hur mycket jag än vill.

Men ska jag tänka positivt så har jag London att se fram emot om mindre än 2 veckor, om det nu ens blir av.. men det återstår att se! Nåväl, får önska er alla Glad Påsk och en liten sång på köpet





Fick just världens lust att se på första avsnittet av OC så det blir nog det haha!

Kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0