sure bacon fläskkotlett

Hej!
Dagen började med att jag skulle till tandläkaren, men eftersom min mamma lyckades förväxla 26 februari med 5 mars så åkte jag hem igen. Sen till skolan och få meddelande att skolan är stängd pga snöras, hoppa lite av lycka och träffa Anna. Vi drog till backaplan sökandes efter såna där assnygga gubbskor, men hittade endast ett par vita tygskor för 150 jag kostade på mig. In till staden och träffa Amanda, köpte skor, höga jeans och nättshirt för 44 riksdaler på Monki, käckt asså. Fikade i Haga och drog oss sedan hemåt runt 18 snåret. Sitter nu i min säng och lyssnar på Stereo Total och planerar kvällen på Friday Im in love @ Pustervik, finfint asså.



oh justeja, har gjort ett litet kollage på min stora tomma vägg, blev äntligen klar igår :D


men ja, sure bacon fläskkotlett asså, nu ska jag och Anna börja göra oss iordning, asbraa, kyss och smek

btw lejte bra musik sådär duvet, käckt i den gråa dagen med slask och snöras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0