First.

Hej
Jag har haft denna bloggen ett tag nu, men inte varit riktigt nöjd med designen så har inte börjat blogga. Jag har verkligen haft såna där dagar när jag bara velat sätta mig vid datorn och knappat in händelser men har inte kunnat för att jag inte har gillat min design, och jag tycker det känns roligare att blogga om man har en snygg bloggdesign, eller vad tycker ni?
På fredag ska min bästa vän Anna hjälpa mig lite med designen så den blir snyggare, denna är bara tillfällig, så då hoppas jag kunna komma igång ordentligt!

Jag kan börja detta inlägg med att berätta vem jag är
Jag heter Louise, är 17 år och går estetisk linje på Schillerska gymnasiet i Vasastan i Göteborg, med inriktning på bild och form.
Jag presterar vänner, shoppning, fester, cigg, pojkar och resor i första rummet. Efter det ligger min familj och skolan.
Eller familjen är nog i första rummet dom med, men jag kan ju erkänna redan nu att skolan inte ligger så högt för mig. Men jag har helt okej betyg, jag kämpar och knåpar och nöjer mig med det jag får helt enkelt, för jag vet att jag gör så gott jag kan. Jag tycker jag själv har båda fötterna på jorden, men kan även studsa ifrån ibland med skrikiga låtar och ilskna stunder, som nog händer oss alla lite då och då.

2010 har än så länge bestått av härliga utgångar med vänner till tex Underjorden och Pustervik, med olika klubbar. Även långa efterfester som varat till ottan. Nordanvindar som har slagit mot ansiktet när man försökt sätta steg med sina fötter, och en resa till London med min käre vän Anna som blev en fasansfullt rolig och galen vecka.
Kan ju börja med att lägga upp bilderna från den resan eftersom den är knappt en vecka gammal.














orkar inte skriva mer, men här är en video från Brick Lane




kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0