Det är efterfest på eran balkong

Inte uppdaterat så överdrivet bra de senaste dagarna känner jag asso. Men haft mycket i skolan, varit på picknickfestivalen och nu är det sommarlov på fredag (GÖTTTTTT) som ska firas med en grillning i slottsskogen. Om det nu blir på fredag, kanske lördag istället pga vädret. Så surt att vädret ska bestämma sånt hela tiden :@



picknickfestivalen


lite studenter, här hos daniel


och idag har jag inga lektioner, är klar med allt så hade en efterfest på min balkong


otroligt roliga bilder, jag dör nästan

nu ska jag äta frukost och fortsätta se på Amélie från Montmartre, kyss och smek

Kommentarer
Postat av: Lisa

Awesomeness.

2010-11-14 @ 23:23:31
URL: http://flortunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0