500 days of summer och lipsillar



Alltså ååååh! Seriöst titta på 500 days of summer, helt gaalet fin film så jag typ dog och Joseph Gordon-Levitt är så jääkla snygg! Och Zooey Deschanel är ju inte fel heller, så sjukt vacker är hon. Jag och Anna satt bara och bölade genom hela filmen haha.

Filmen fångade verkligen allt så himla bra och jag kände igen mig så himla mycket från ett "förhållande" jag hade med en kille för några månader sedan. Fast skillnaden var väl att jag aldrig var kär i honom, vilket Tom blir i Summer. Jag var väl mer självisk och hade mest kvar honom för att jag var lite beroende av honom, inte för att jag var kär i honom. Vi bråkade jättemycket också. Men ja, i 500 days of summer säger dom båda "Vi tar det lugnt. Ser vad som händer, chillar på det liksom". Precis så sa jag och han till varandra, och det slutade med en massa bråk och.. sex.
Här ser man ändå... ömheten, förälskelsen.. att han är inställd på ett förhållande men inte hon. För mig var det typ "okej jag vet att detta inte kommer bli något men vi ser var vi hamnar" för han var redan inställd på att han inte var ute efter något förhållande. Men det var det mest idiotiska misstag jag har gjort. Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde då, det var en jäkla pina rent ut sagt.

I alla tidningar står det för tillfället : nya relationen - kk

men NEJ skaffa ingen kk, för det var exakt det jag och pojken var och det insåg jag inte förräns efteråt. 2 parter som bara har sex med varandra blir automatiskt svartsjuka på varandra. Han tålde inte att jag snackade om mina killkompisar som jag stod rätt nära och jag tålde inte att en av hans bästa tjejkompisar praktiskt taget klängde på honom på min födelsedag - och dessutom försökte han testa mig genom att säga att han skulle sova i samma säng som henne när jag var helt förstörd.. ja den killen var väldigt speciell minst sagt.

Nog om det, imorse var jag på ungdomsmottagningen och testade mig! (Eftersom jag hade sex med en britt sista natten i london och sista gången hade vi ingen kondom korkat nog) Får svar inom en vecka om jag har nåt, annars hör dom inte av sig. Så jag hoppas ju naturligtvis på att dom inte ska det haha!

Men ska sova nu, nattens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0