åh justet

jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår, jag har gjort tuperad lugg i några månader nu men börjar tröttna på det och vet inte om jag ska ha det platina blont igen (ska snart färga det hos frisören) eller om jag ska göra det till en naturligare blond färg.. men då kan jag inte fortsätta med min tuperade lugg som jag också gillar.. åh det är jobbigt

men är det inte så himla fint med en sån frisyr?



krävs bara 20 cm längre hår, men finns ju alltid löshår. Lite äckligt bara och jag är så trött på det efter att ha haft det i ett år (slutade använda för några månader sen).

Men men problemet kvarstår så kom gärna med förslag!

Kyss och smek

Kommentarer
Postat av: rebekkakaa

klkipp en snygg axel lång page och blondera håret ljusare -platina.

blir skit snyggt på dig, och du kan fortfarande sätta upp håret och leka med det. puss

2010-03-08 @ 23:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0