Disco Fever

hola amigos
GUD vilken dålig bakisdag det har varit idag! Ursäkta om jag klagar lite nu, men känner att jag måste.
Som sagt vaknade jag med världens baksmälla (som fortfarande sitter i), drog till gymmet med Ellen och tränade ben, mage och armar. Helt slut efteråt. Drog till Kicks för att få tag i sololja och expediten var jättebitchig och ba: nej vi har ingen sololja. Du är för tidigt ute (jag blev arg). Så envisades och stod kvar och väntade på en annan expedit i typ 20 min kändes det som och fick äntligen tag i det. Men det kostade 275! Sjukt dyrt men åh så värt <3
Och dessutom kom aldrig bussen så jag fick ta spårvagn och byta och blabla usch :( Imorgon slipper jag kalla äckelsverige och jag och Anna kan bara lägga oss vid poolen och ha det så jäävla skönt.

Så, nu har jag klagat klart :D Funderar på att steka en omelett eller nåt sen, är hungrig och har inte ätit lunch än. Och jag undrar allt var min mamma är nånstans! Hon är inte hemma och hon har ingen bil eftersom min bror lånade den till ett Moderatmöte i Ljungskile idag. Men men, hon dyker väl upp till slut



himla bra, kanske något uttjatad bara (jag och Anna har lyssnat på den ett tag) men Le Tigre är såå braa

och lite bilder jag hittade på mig från förra helgen på Stars'n bars och igår:

Stars'n bars, klubb A




Hemmafesten igår, ja ni såg ju hur party det var där (not)


ska lyssna på the smiths nu och göra mat <3

kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0