Du är så yeah yeah wow wow

Hej mina kära små jäntor

Igår blev det minsann utgång iallafall! Kunde inte hålla mig minst sagt när en av mina bästa vänner Sandra ringde mig och tjatade på att jag skulle ut. Så jag och Anna drog till Stigbergstorget och förfestade hos en kille vid namn Kalle med Jan (en pojke vi träffade i somras på Arvika, astrevlig och rolig). Sandra, Filippa och Gabriella kom och joinade, senare drog vi vidare till Underjorden där det blev spektakel och dans, himla trevligt må jag säga!

Vid 11 tiden tog jag tåget till Kode och träffade min kära morfar. Vi köpte pizzor och drog oss hem till hans ladugård. Jag fick 700 för att dammsuga upp insekter i hans fönster och torkade rent dom. Eftersom jag har en stor fobi för spindlar hade jag en liten kamp med en 2 cm lång som jag till slut lyckades suga upp, hehe. Hämnden är ljuv! (och med det menar jag alla gånger jag upptäckt insekter på mig, som på Arvika när en stor spindel krälade i mitt öra, eller i spanien när jag upptäckte en 6 cm stor kackerlacka på min arm, fint asså)

Sen kollade vi lite på Djävulen bär prada och drack kaffe tills mamma kom. Vi åkte och hämtade ut biljetterna till Valentines day och drog oss sen hemåt.
Ikväll blev det lugnt, jag ska inte dra ut och det känns skönt att för en gångs skull bara sitta och ta det lugnt. Gick en promenad med min hund och har gått ut ett antal gånger och blossat lite på mina ciggisar, fint det med vettu.

Har även suttit och lyssnat på Martin Svenssons Du är så Yeah yeah wow wow



Satt och kollade igenom mina extremt gamla skolkataloger igår. Då jag var blott 7 små år hade folk i min nuvarande ålder hela tiden GYMPASKOR (finns inget värre än när folk har gympaskor när dom inte har idrott, gud så inte okej).. alla hade typ hiphop stil på min skola och skitfula frisyrer. Seriöst 90 talet var inget bra årtionde modemässigt.

Hade lite småtråkigt så fick för mig att för en gångs skull ta lite bilder på mig själv, enjooooy;







kyss och smek

Kommentarer
Postat av: rebekkakaak

ändrade mig, du skaulle vara fett snygg i kort.

2010-03-08 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0