Klubb Luxury och 2 timmars ägnande åt läppglans

Finfin helg asso! Fredagen spenderades på Underjorden med härligt folk. Hade sån himlans tur och träffade på Ylva som har sin kompis gamla leg där hon var 12 år som jag fick låna över helgen, för Ylva ville inte betala och hade blivit nekad två gånger så jag fick det över helgen så har utnyttjat det ordentligt! Asbra haha :D
Sov ut och pluggade igår och drog sedan till Jazzhuset med Anna och JP. Det var Luxury där med men eftersom det inte var så mycket dans utan mer att man satt i gäng vid borden och pratade så kände vi för att dra vidare, så vi drog till Klubb A på Stars'n bars och dansade tills klockan slog 3.

JP blev äntligen en man när han drog några bloss på en cigarr
Och jag fattade inte så mycket
Ja, JP var ju nykter som ni ser
och försökte se snygg ut
Men Anna slog honom
och jag och JP insåg till slut att det trots allt är vi som är snyggast på jorden, no doubts liksom

Sedan spenderade jag och Anna en halvtimme på Markland i väntan på 58an, och den tiden slog vi ihjäl genom att låtsas vara fransyskor (det enda jag kan säga är "bonjour je m'appelle Louise och typ merci beaucoup, så anna fick sköta snacket) så Anna bröt på engelska med lite franska inslag och alla gick på det. Samtidigt blev kombinationen med att vi fortfarande var fulla så det blev väldigt flummigt alltihop, hahah men oj så kul vi hade.

Idag har jag sovit och kollat på Life of Ryan på MTV i typ 2 timmar.. duschat och pluggat typ. Och kollat på Svenska Hollywood fruar <3<3<33<3<3<3333333 hahahahaha åh gud vad ilandsproblemen flödar där alltså <3 looove it. Speciellt när det enda Maria Montazami bryr sig om är sina tofsar i hela huset och läppglans <333 ska med bli en sån hemmafru, har så tråkigt att jag diskuterar om läppglans i 2 timmar, det är la fint??

hahah

kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0