Nu är det fredagsmys

Hey hey
Skoldagen var skön, min lärare har skjutit fram första lektionen en timme nu varje fredag så  vi börjar 10 50, men råkade försova mig så kom 30 min senare.. oops! Men dagen flöt på och mina tre små fina vänner Gabriella, Rebekka och Hanna berättade att de bestämt sig för att följa med mig och Anna till London i April (Vi har redan köpt biljetter och de har stått ett tag och vägt mellan London och Paris men valde vår trip pga ekonomisvårigheter kan jag tro), men det kommer bli jättekul! Enda problemet är om vi kan ta med limpa eftersom vi har handbagage.. vi får väl köpa det i taxfreen antar jag, inte mycket att göra!

Denna helgen kommer bli rätt mysig, för första gången på jättelänge så ska jag bara vara hemma och vila ut. Kvällen ska spenderas med Ahlgrens rosa, gröna och vita bilar och någon fin film. Morgondagen blir att ta tåg ut till Kode (till min morfar som bor utanför Kungälv) och jobba i 5 timmar och tjäna lite pengar. Söndagen blir ute i Vena Dressyrcenter med min mamma och hennes 2 väninnor. Ska rida fina dressyrhästar för en jätteduktig instruktör, så det ser jag verkligen fram emot! Och så blir avslutningen på kvällen att gå på bio med mamma och se Valentines day, inte helt fel helg alltså! Och ska såklart plugga till mitt historieprov jag har på tisdag, men det tar jag imorgon kväll haha.

Och fick äntligen min tröja jag beställde för 2 veckor sedan från American Apparel!


assnyyygg, och den sitter precis så som jag ville att den skulle sitta med, som den gör på bilden. Fick dock beställa XL men det fanns inget mindre och jag tar inte den risken igen att beställa något som verkar vara en någorlunda bra storlek- alltid för litet (gjorde det när jag beställde från en amerikansk hemsida, fick ett jättelitet linne jag beställt i M, såg ut som att det var gjort för en bebis liksom)

Men ska börja min sköna hemmakväll, ha det så fint!

ojusteja, ni måste ha lite bra musik nu när ni sitter med vinglaset i handen och peppar utgång;
Cyndi Lauper – Time After Time
Cyndi Lauper – I DROVE ALL NIGHT
Supertramp – Breakfast In America
The Cure – Close To Me
Ceasars – Jerk It Out
Miike Snow – Animal

och sen för den senasena efterfesten till ottan då ni bara sitter med en öl i handen och en cigg i den ena;

John Mayer – Belief - Acoustic
City and Colour – Sleeping Sickness
Iron & Wine – Waitin' For a Superman
Kleerup – Until We Bleed (Feat. Lykke Li)
Tegan And Sara – Where Does The Good Go
Jet – Look What You've Done
The Cardigans – Couldn't Care Less

kyss och smek mina kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0