presenter

Idag fyllde min bror 21 år, så vi firade och av mig fick han en dvd box med 12 dvder (helt okända) för 119 kr.. kände mig inte så snäll som ger honom en massa filmer ingen vill ha (sibas utbud haha) men men, det är la trots allt "tanken som räknas".
Har alltid gillat att ge bort presenter.. som i julas köpte jag en massa till släktingarna och familjen.. tvingade pappa köpa en massa olika julklappspapper och gjorde dekorationer av paketen etc.. Kan effersej vara för att jag gillar att julpyssla. Men det är något när nån öppnar sitt paket, och man bara vet att den presenten kommer göra just den personen så himlans glad, och med iver tittar man på uttrycken och känslorna när h*n tagit bort papperet och ser ett stort leende och en tacksam glimt i ögonen.

Låter jätteklyshigt men jag gillar verkligen det av någon anledning, haha.

Men ja, nog därför jag inte var så nöjd över presenten till min bror, den kändes för fantasilös.

Apropå ingenting så har min fotolärare blivit mammaledig (hon ska föda om någon månad tror jag) så vi kommer ha en vikarie (= gå hem tidigare) och fick gå 1½ timme innan vi slutade, jätteskönt. Ska ha egna projekt nu så vi får komma på precis vad vi vill och han kommer bedöma det estetiska i dom etc, så jag vill komma på något riktigt kreativt! Kanske hittar på nåt med systemkameran och Anna i Teneriffa (just det, har jag nämnt att jag ska till Teneriffa på söndag med mamma, pappa, Anna och mammas bästa vän Mia? Asgött).
Missar dock några prov jag får ta igen, men strunt samma, jag kommer få 35+ och soool, allt som räknas just nu haha!

Idag kände jag mig så himla nere. Även om solen var uppe etc så försvinner aldrig snön och det känns som att man går och väntar och väntar på en vår som aldrig kommer.. inte konstigt att folk blir deprimerade på vintern haha.

kyss och smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0