teneriffa och konstiga nätter

hahahaaaa jag är helt köörd i huvudet. Tog just en treo och åt en massa frukter och nu dricker jag en massa vatten... jag ska träna med min vän Ellen kl 13 så min baksmälla får fanimej försvinna tills dess. Hoppas vi bara tar gymmet (såg att det är box samtidigt men noway att jag går på det när jag är såhär borta).
Ska köpa sololja och hårspray och packa idag. Ska flyga i 5- 6 timmar imorgon till Teneriffa (ska vara där 1 vecka).. funderar på att köpa mig en vattenpipa när jag är där, kan ju vara värt. Billiga liksom, käckt. Nä men ah det blir gött

och btw

SHOUT OUT LOUDS KOMMER TILL GÖTEBORG 15 MAJ!!!! GAAALEEEET

jag och anna ska så lätt gå på dom assoooo :DDDD värtvärtvärt jajajajaaaaaa :D asbraaa

och väntar på att min pappa ska åka till trollhättan med Nikki (vår hund) så jag kan gå och ta en cigg... men han är så jäkla seg! Skulle liksom åkt för 20 min sedan, succcckkkk.

och vill se



verkar fiiin

och robert pattinson är så jävla snygg så det är fan läskigt
vet att jag inte borde tycka det eftersom twilight filmerna är så klyschiga

iallafall, igår var jag på hemmafest med Sigrid eftersom Anna och Ellen var i Henriksberg (en i the smiths var dj, värt, ja) men jag hade inget leg att låna och det var säkert hårt där så kändes ovärt att försöka. Men hemmafesten var helt död så vi drog hem till Carro med Olof och rökte spliff och snodde bröd och hade det askul. Lite omväxling. Och Sigrid mosade mitt ansikte mot gruset hahaha, kändes som att allt bröts men jag var för bäng för att fatta nåt, aja är astrött och orkar inte och vet inte vad jag ska skriva mer men det ska bli skönt

kyss och smek
Sen såg vi Alice i underlandet och somnade

Kommentarer
Postat av: Amanda

Najs blogg!! Men shout out louds kommer hit den 15 April :) Sjukt värt <3

2010-03-21 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0