Förresten, saknar kärlek

Var ett tag sedan jag skrev men har inte orkat pga att jag har varit sjuk fram och tillbaka. Igår var vi hos Jimmie och hade "krökkväll", eller vad man ska kalla det, men det var väldigt mysigt och han har en himlans fin villa. Anna sov hos mig och jag vaknade mitt i natten med feber och att behöva sitta på toaletten var femte minut. Vi misstänker godiset på 4Gott som vi köpte några timmar innan vi skulle till Jimmie (brukar vara rätt dåligt godis, så jag tänker inte köpa där igen).
Vaknade upp, Anna insåg att hon missat halva sin skoldag och jag mådde mest illa.

Sen drog vi in till Bergakungen och såg Alice in Wonderland i 3D. Blev ärligt talat lite besviken, Tim Burton brukar alltid göra såna himla fina filmer, såna man gråter till. Denna var snyggt gjord och hade fina effekter, men den var alldeles för opersonlig. Alice kändes så kort i sitt sätt och tråkig. Som att dom bara hade gjort en otecknad version av den riktiga filmen, lite löjligt. :S

Förresten, saknar kärlek






När man har gjort slut på något, med någon, så är det som en börda flyger från ens axlar, men det flyger fortfarande omkring en lite då och då, som för att påminna en, som gör att man inte riktigt kommer över denna någon, fort. Men efter ett tag, då det har gått dagar när du bara får dina flashbacks och gråter tills du knappt kan ta ett andetag till och ställer dig frågan "Varför blev det såhär?" eller dagar när du är med någon du verkligen trivs med, som din bästa vän eller så, har på dig solglasögonen och sitter på något mysigt fik och känner dig snyggast i världen och alla söta pojkar kollar in dig och du känner att du är nog trots allt rätt bra, efter såna dagar så tappar du lite intresset för ett förhållande, och då säger du "äsch, förhållande, vad är det? Fullkomligt meningslöst, så skönt att vara singel och slippa ha några känslor för nån."
Ja visst är det skönt till en början, men efter ett tag blir det inte lika finfint längre, du börjar sakna att ha en viss någon bredvid dig, vilket kan vara vem som helst, men frågan är, vart är denna någon? Och när kommer jag hitta honom?

Så ja, jag saknar kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0