En liten bekännelse

Måste förresten berätta om en jättesöt kille. Igår efter att jag och Anna varit på pustervik en stund och det hade stängt så satt vi utanför och väntade på våra vänner. Så står det en skitsöt kille och kollar in mig. Verkligen cuteface liksom. Och han ställer sig typ närmre och närmre bara för att kolla in mig. Sen går jag och Anna till järntorget för att kolla bussen och vi träffar på Annelie och hennes pojkvän och står och snackar med dom. Så går han världens omväg förbi där vi står bara för att kolla in mig! Så himla smickrande, och han var skitsnygg också. Damn it att vi inte var på pustervik tidigare asså! Fast jag lär ju träffa på honom igen.

Vet inte varför jag skriver detta här, men jag blev lite glad i själen med tanke på hur jäkla kräsen jag är (lite för kräsen faktiskt).

kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0