Medvetslöshet


Har ni någon gång svimmat? Det har jag. Som idag, och på Teneriffa. På Teneriffa var det för att jag hade bränt hela min baksida (ben och rygg) och fick ligga inne i tre dagar inkletad i Aloe Vera. Då hade jag en smärtstillande tablett som jag skulle ta var 6e timma. Och om jag inte hade tagit den precis en halvtimme innan den 6e timman var slut så fick jag feber, frossa och svimmade. Det hände två gånger, och jag lyckades svimma och föll rakt mot hotellets toalettstol och krossade den. Bra gjort asså, haha.

Men okej, åter till idag. Jag gick upp runt 13:00 (har kulturdagar denna veckan så dom tar ändå ingen frånvaro) och åt frukost, såg på TV, tog en rök på balkongen etc. Sen gick jag ner till duschen, och något som oftast händer mig när jag står och duschar i varmt vatten är att jag börjar känna mig konstig, febrig och jag känner att jag inte kan andas ordentligt. Innan brukar jag alltid hinna duscha klart, gå upp med mina grejor och lägga mig i sängen innan det slår till ordentligt. Men denna gången slog det verkligen till, och jag föll rakt mot golvet och slog i huvudet 4 gånger. Varje gång låg jag även medvetslös i säkert 5- 10 min, jag har ingen aning. Jag lyckades ringa pappa och säga vad som hade hänt, dock väldigt otydligt så pappa fick upprepa sina frågot i telefonen ett antal gånger innan jag kunde svara ordentligt. Han kom hem och ringde doktorn, och det var tydligen lågt blodtrycksfall jag hade fått. Jag sov fram tills nu, och jag har fortfarande lite huvudvärk. Får se om det går över, annars blir det väl läkaren. Men åh nu måste jag sitta på en pall varenda gång jag duschar, MESIGT, men men, har inte direkt någon större lust att ligga avsvimmad varenda gång jag duschar, tss.

Var planerat att dra till Sejdeln ikväll med en massa vänner men känner inte så mycket för det längre, och det har dessutom börjat spöregna aså nu ska jag med pappa till affären och köpa mat.
Kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0