s o m m a r

Jag har kommit fram till att det enda som jag kan jogga till är Avril Lavigne. Ingen håkan, the smiths eller johnossi utan avril lavigne! Hon är ju bra, inget jag brukar lyssna på bara. Också har jag börjat lyssna på Chris Brown hehe (han är snygg också.........!!!!)
Och en annan grej, nån har börjat ringa mig och smsa konstiga sms och det är typ ett utländskt nummer.. jag har försökt ringa och så svarade nån och bröt på nåt språk... och klickade mig!! Så ringde jag upp igen och då klickades jag efter typ två signaler.... suspicious!! Ska kolla upp numret snart, för det finns inte på internet :@

fikade i haga igår med Anna, sjukt mysigt men gud vad varmt det var! Och idag hade jag bara mina shorts på mig, så jäävla gött. Äntligen sommar :DD = festivaler, grillningar i slottskogen och hovåsbadet, bada, festa, sola, etc etc kan inte ens räkna upp allt. Åh vad jag har längtat efter det hela denna långa vintern! Äkta lycka säger jag bara.. nu fattas det bara en pojke i bilden

^JA jag är sjukt trött på att vara singel så nu tänker jagmigfan börja spana och inte vara så jäkla lat när jag är ute och aldrig orkar kolla in nån... NU DU :@@@

btw tog lejte bilder



kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0