kottemos och matematik

eey
fin helg
intenstivmatte igår 9- 16:30 som var sjukt braa, gick igenom mer än halva årets matte och jag fattade typ allt när dom förklarade :D sen kollektivfest i Hisingen med en massa fina vänner. Jag, Hanna, Oliver och Daniel stampade på äpplen, öl m.m och gjorde en fin liten sång

vare kotten vare kotten

däre kotten däre kotten

kottemos kottemos

kotteeeeeMOS



vare ölen vare ölen

däre ölen däre ölen

ölemos ölemos

öleeeeeMOS


vare äpplet vare äpplet

däre äpplet däre äpplet

äpplemos äpplemos

äppleeeeeMOS





Och idag red jag i Vena med mamma och karin

Jag på Pelle, karin på Angel och mamma på Boony i Vena




kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0